Askelvirta Officen usein kysyttyjen kysymysten sivulta löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin postiosoitepalveluistamme, hinnoittelusta ja käytännöistä. Haluamme tehdä palvelumme käytöstä mahdollisimman helppoa ja selkeää – löydät täältä vastaukset nopeasti ilman turhaa odottelua.
Jos et löydä etsimääsi, ota rohkeasti yhteyttä – autamme mielellämme!
Mihin teen postiosoitteen muutoksen?
Muutokset ilmoitetaan Postille ja PRH:n ja Verohallinnon yhteiseen yritys- ja yhteisötietojärjestelmään YTJ:lle verkon kautta, muutokset ovat maksuttomia ja yrittäjän vaivattomasti tehtävissä.
Voit lukea lisää osoitteen muutoksesta ja ohjeista täältä!
Miten saan nopeasti palvelun käyttööni?
Nopein tapa ottaa palvelu käyttöön on laittaa viestiä meille info@askelvirtaoffices.fi tai ottaa yhteyttä nettisivuilla olevan lomakkeen kautta.
Kerro viestissä minkä palvelupaketin haluat käyttöösi, yhteystietosi (nimi, sposti, osoite ja puhnro.) sekä yrityksen tiedot (virallinen nimi, y:tunnus, yhteyshenkilön tiedot).
Laitamme nämä tiedot saatuamme sopimuksen sähköisesti allekirjoitettavaksi. Kun sopimus on allekirjoitettu ja yrityksen postiosoitteen muutosilmoitukset tehty verkossa Postille ja YTJ:lle, niin palvelu on käyttövalmis.
Vaikka jo samana päivänä.
Miten irtisanon palvelun?
Palvelulla on 1 kk:n irtisanomisaika, huomioi irtisanomista tehdessäsi meneillään oleva laskutuskausi ja sopimuksesi sisältö (vuosisopimukset). Irtisanominen tehdään aina kirjallisena säköpostitse osoitteeseen info@askelvirtaoffices.fi Palvelun irtisanomisen jälkeen yrityksen/yrittäjän on huolehdittava postiosoitteen muutokset Postille ja YTJ:lle.
Miten nopeasti postiosoitepalvelu on käytettävissä?
Palvelu on käytettävissä heti sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen ja kun yritys/yrittäjä on ilmoittanut postiosoitteenmuutoksesta Postille sekä YTJ:lle. Käytännössä vaikka heti seuraavasta arkipäivästä alkaen.
Kuuluuko postien tietoturvallinen hävittäminen kaikkiin eri palvelupaketteihin?
Kyllä kuuluu, kaikkiin eri palvelupaketteihimme. Kun asiakkaan postit on käsitelty (skannattu asiakkaan sähköpostiin), ne tuhotaan tietoturvallisesti joko silppuroiden tai tietosuojaroskista käyttäen.
Onko postia mahdollista hakea toimistoltanne Jyväskylästä?
Sovitusti postit voidaan noutaa arkipäivisin myös toimistoltamme Jyväskylän Ahjokadulta.
Ovatko postini turvassa?
Kyllä ovat, postit saapuvat toimistorakennuksen sisäeteisessä olevaan lukolliseen postilaatikkoon, jonne on rajattu pääsy.
Kuinka usein postit käsitellään?
Saapuneet postit käsitellään joka arkipäivä ja jatkokäsitellään välittömästi asiakkaille.
Voiko postiosoitepalvelun kautta lähettää paketteja?
Postiosoitepalvelumme on tarkoitettu ainoastaan kirjepostin vastaanottamiseen.
Onko postiosoitepalvelun osoite PL-osoite?
Postiosoitepalvelumme osoite ei ole PL-osoite, vaan Jyväskylän Ahjokadulla oleva virallinen postiosoite.