UKK – Usein kysytyt kysymykset

Askelvirta Officen usein kysyttyjen kysymysten sivulta löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin postiosoitepalveluistamme, hinnoittelusta ja käytännöistä. Haluamme tehdä palvelumme käytöstä mahdollisimman helppoa ja selkeää – löydät täältä vastaukset nopeasti ilman turhaa odottelua. 

Jos et löydä etsimääsi, ota rohkeasti yhteyttä – autamme mielellämme!

Muutokset ilmoitetaan Postille ja PRH:n ja Verohallinnon yhteiseen yritys- ja yhteisötietojärjestelmään YTJ:lle verkon kautta, muutokset ovat maksuttomia ja yrittäjän vaivattomasti tehtävissä.

https://www.posti.fi

https://www.ytj.fi

Voit lukea lisää osoitteen muutoksesta ja ohjeista täältä!

Nopein tapa ottaa palvelu käyttöön on laittaa viestiä meille info@askelvirtaoffices.fi tai ottaa yhteyttä nettisivuilla olevan lomakkeen kautta. 

Kerro viestissä minkä palvelupaketin haluat käyttöösi, yhteystietosi (nimi, sposti, osoite ja puhnro.) sekä yrityksen tiedot (virallinen nimi, y:tunnus, yhteyshenkilön tiedot). 

Laitamme nämä tiedot saatuamme sopimuksen sähköisesti allekirjoitettavaksi. Kun sopimus on allekirjoitettu ja yrityksen postiosoitteen muutosilmoitukset tehty verkossa Postille ja YTJ:lle, niin palvelu on käyttövalmis. 

Vaikka jo samana päivänä.

Kyllä voit, voimme laittaa sinulle kuvan saapuneista posteista ja voit päättää, haluatko että avaamme kuoren ja skannamme sen tai lähetämme sen edelleen antamaasi postiosoitteeseen.

Palvelulla on 1 kk:n irtisanomisaika, huomioi irtisanomista tehdessäsi meneillään oleva laskutuskausi ja sopimuksesi sisältö (vuosisopimukset). Irtisanominen tehdään aina kirjallisena säköpostitse osoitteeseen info@askelvirtaoffices.fi Palvelun irtisanomisen jälkeen yrityksen/yrittäjän on huolehdittava postiosoitteen muutokset Postille ja YTJ:lle.

Palvelu on käytettävissä heti sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen ja kun yritys/yrittäjä on ilmoittanut postiosoitteenmuutoksesta Postille sekä YTJ:lle. Käytännössä vaikka heti seuraavasta arkipäivästä alkaen.

Kyllä, yhdistämme kirjeet samaan lähetyskuoreen. Kovin pitkään emme voi odottaa, tuleeko samaan kuoreen lisää postia, johtuen laskujen mahdollisista umpeutuvista eräpäivistä. Nyrkkisääntönä on, että edelleenlähetykset tapahtuvat viikon välein sovittuun osoitteeseen.

Kyllä kuuluu, kaikkiin eri palvelupaketteihimme. Kun asiakkaan postit on käsitelty (skannattu asiakkaan sähköpostiin), ne tuhotaan tietoturvallisesti joko silppuroiden tai tietosuojaroskista käyttäen.

Sovitusti postit voidaan noutaa arkipäivisin myös toimistoltamme Jyväskylän Ahjokadulta.

Postien käsittelyyn kuuluu niiden vastaanottaminen (postilaatikko tarkistetaan 2 kertaa päivässä arkisin), käsittely eli joko kuoren avaaminen tai kuva yrittäjälle avataanko kuori ja skannaaminen tai kuoren edelleenlähettäminen. Kun postit on skannattu, alkuperäisten postien hävittäminen/tuhoaminen silppurin avulla saman päivän aikana.

Kyllä ovat, postit saapuvat toimistorakennuksen sisäeteisessä olevaan lukolliseen postilaatikkoon, jonne on rajattu pääsy.

Käsitelty posti hävitetään heti käsittelyn jälkeen silppurilla.

Luottamuksellisuus, salassapito ja yrityksen/yrittäjän tietosuoja ovat palvelumme kulmakiviä; niistä emme tingi missään suhteessa. Postia käsittelevät henkilöt ovat kaikki kirjoittaneet salassapitosopimuksen, mikä velvoittaa salassapitoon myös asiakkuuksien päättymisen jälkeen. Posti saapuu sisätiloissa olevaan lukolliseen postilaatikkoon. Tähän tilaan on rajattu pääsy, joten saapuneita posteja ei pääse hakemaan tai käsittelemään kukaan ulkopuolinen.

Saapuneet postit käsitellään joka arkipäivä ja jatkokäsitellään välittömästi asiakkaille.

Postiosoitepalvelumme on tarkoitettu ainoastaan kirjepostin vastaanottamiseen.

Lisämaksuja, mitä ei ole verkkosivuillamme eritelty, ei ole. Kulut ovat joko postiosoitepalvelumaksuja, skannausmaksuja tai edelleenlähettämisestä aiheutuneita maksuja.

Postiosoitepalvelumme osoite ei ole PL-osoite, vaan Jyväskylän Ahjokadulla oleva virallinen postiosoite.